Saturday


Jag har fullt upp.
Igår var jag och mamma på bio. Män som hatar kvinnor. Hemsk (och) bra film. Sevärd! Barndansen är slut för denna termin. Jag kommer sakna det! Jag har träningsvärk överallt i kroppen, hela helgen kan stavas träning.  Mamma och jag har också hunnit med att ta kort. Bland annat på mig i min nya trenchcoat. Kommer väl till pass nu måste jag säga. Äntligen sommartid. Ni glömde väl inte att ändra? Söndagen börjar nämrar sig sitt slut. Arnel är här och vi checkar läget på filmen, van veeteren som går på 4:an.. Vi får se om det är något att ha!

Kommentarer
Postat av: Duong Le

fint tjejen ;)

va kommer din fina jacka ifrån?:)

2009-04-06 @ 21:53:44
URL: http://jungii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback