En vind blåser skräp längs korridoren en sista gång

Skolan är här med dötrist..

Jag sitter på svenska lektion och gör inte ett smack. Jag är färdig med reportskrivningen (duktig som jag är).. Jag är rastlös och vill ner till paviljongen och checka in handverks modecasting. De verkar som om de söker "modeller" till en show. Men här sitter jag, typiskt. De skulle bara veta vad de missar, haha.

Klockan är snart 15.00 och jag har en och halv timme kvar av skolan. Ikväll blir det att bege sig mot dansinstitutet, discoträning och därefter United träning.

Men nej vet ni vad. Jag sticker ner till modell grejset.

Vi ska allt se vad det var för något spännande. Jag gör nog mer nytta där än här..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback