En helg som bara exploderat.

Utgången igår, i inga bilder alls, var helt j'va underbar. Gott umgänge och mycket folk! Frida och jag bara stört trivdes på dansgolvet, vart skulle vi innars varit liksom? I baren kanske? Det kommer, jag lovar. Men idag var det bara att glömma gårdagen och ta fram det som kallas, föregå med gott exempel, klockan 10.00 stod barndans på shcemat. På klistrat leende & så var det bara att köra. Men nej, hela dagen har faktiskt gått förvånadsvärt bra. Jag har till och med tränat själv och umgåts med Arnel. Nu blir det tandborstning. En dag imorgon också, där bland annat körlektion skall genomföras. Så för att citera min lillebror, Tjillivippen!

Kommentarer
Postat av: Olivia <3

jag måste säga att jag var tvevksam på de där leggingsen när du visade dem i skolan, men gudars skymning vad snygg du blev i dem!



1 april är bokad för mig, och du ska med;)

2009-03-23 @ 18:44:34
URL: http://oliwiaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback