En helhelg i Sveriges minsta stad.. fucking Åmål

tjena mosh på er.


Jag är hemma och tillbaka igen och det är skönt. Skönare än vad jag trodde! Det var behövligt att åka bort ett tag men hemma är alltid hemma. Helgen har varit super. Helt propp fylld med dans. Något som ni alla säkert har lagt märke till, inte gör mig någoting. Alla Kalmar dansare var helt sinnes och jag vet faktiskt inte hur många pokaler vi tog med oss hem!

Det var helt klart en uppleverlser att åka med och inte dansa själv.. Fast desto mer kort blev det.

Take a look!








Pallplatser.. Jo men vi tackar. De bara rullade in!
  
En eloge till Towsan som var en otroligt lagledar, jag med fast jag tror jag mer är åt hållet "coach".. att sitta still vid ett bord en hel danstävling är inte riktigt någoting för mig.

Tummen upp för Sabina som alltid är på samma galna humör när jag är det.

Bamse kram till Peter för att du är precis så som en bästa vän ska vara. När jag träffar dig går det inte att sluta le.

& Tillsist världens största puckla till alla ni dansare. Det är ni som gör det här så roligt.


Kommentarer
Postat av: C.

du är en av de bästaste människorna jag vet Liiis <3

blev himla glad över din kommentar där på mitt cpinlägg. bara 5 veckor kvar sen ska vi käka påskgodis och ha det bäst.



jag försöker smyghoppas på att jag ska lyckas ta med mig erik ner men han vågar nog inte, haha.

iaf, du är bäst och jag älskar dig. PUSS

2009-03-02 @ 20:28:26
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se/
Postat av: Sabina

Men HUR snygg är inte bilden på oss när vi hoppar?! Ett försök och vi sätter det. Vi är ju världsbäst! KRAM

2009-03-02 @ 22:13:58
URL: http://sabinaenlund.blogg.se/
Postat av: Manstyle

Mycket bra och mycket kul allt är, du är bäst <<

2009-03-03 @ 16:47:49
URL: http://manstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback