Det börjar dofta premiär nu


Och så var alltså repetionerna i Krusentiernska gård i full gång.
Detta är vår så vackra scen!


Vår damloge. Prydlig och  iordningfixad! Här spenderas mer tid än vad man tror.


Niki och jag. Träffades först i måndags. Härligare tjej får man leta efter. 

Min fartfyllda vecka är slut för denna gång. Nu är det bara att ta nya tag tills på måndag. Repetitionerna är avslutade och ersatta av dagliga publikgenomdrag. Och jag ska säga er att publiken har varit längtad! Alla skämt satt och vi har fått ett sånt gensvar. Jag är bara fylld med så mycket glädje! Jag har träffat så många nya fina människor som jag också kommer få jobba tillsammans med nu en tid framöver. Jag kan bara säga att jag är så lyckligt lottad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det du har gjort? Är du med i själva teatern eller?:)

2009-06-28 @ 08:52:41
Postat av: Louise

Ja på sätt och vis är jag väl med i teatern. Dock bara som nummerflicka. Kommer då och då upp på scen med en skyllt som ex "nästa dag" etc. Liten grej men mycket jobb bakom :)

2009-06-28 @ 13:18:53
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/
Postat av: sandra

Men du var väldigt bra som en nummertjej Louise:) Hihi

2009-06-28 @ 18:25:32
URL: http://lillandra.blogg.se/
Postat av: Linnea

gud vad häftigt att få va med om en sån grej! du är verkligen lyckligt lottad, sjukt avis på dig ;)

2009-06-30 @ 22:54:59
URL: http://lisve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback