Borgholm, en riktigt sommarstad.


Borgholm, varit här varje sommar enda sen jag varit liten. Ett säkert semesterkort!


Kameran var uppe stup i kvarten, jag kunde inte sluta ta kort och här över,
 i bakgrunden, skymtar hamnen där vi också tog en promenad.  



Lunch blev det också på en resturange som tack och lov serverade något annat än pizza också.

Vid ett gatuhörn träffade vi också på en konstnär som satt och tecknade. Ur duktig och trevligt.
Såklart blev jag helt stört kär i flickan som blev avtecknad. Man kan inte bli annat, visst?

Tror ni inte att jag började gapskratta när jag såg den här skylten. 53% sale var något orginellt.
Jag älskar hur försäljarna försöker locka tll sig köpare på alla sätt och vis!
Vi fick alltså en härlig dag i Borgholm i fredags. Vädret höll i sig och det var lagom mycket folk. Nu ska jag upp i duschen sen kommer kusin och hälsa på från huvudstaden. Om det ändå hade varit tvärtom.. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback