Premiärfest! Ja det är helt klart något jag skulle kunna vänja mig vid.


Julia och jag.Super duper trevlig tjej som jag lärde känna först förra veckan. Mycket snack och skratt blir det.

Jag, Kristin och hennes respektive.  Ni skulle veta vilket jobb Kristin lägger ner bakom scenen.
En riktigt klippa!
Per i sin fina rosa skjorta. Det finns bara en Per! Ett livs levande energiknippe full med glädje och medkänsla. Det är bara gott som pratas om den här mannen.

Anna Rydell och Git. Rosa och båda lika underbara personer. Git, en suverän regiassistent och
Anna som är en utav de alla duktiga skådespelarna.

Och tillsist på bild fångade jag Claes. Som spelar konstnären Lars Runke i pjäsen och han gör det med bravu!

Då var premiären avklarad och jag tror inte jag överdriver om jag säger att det blev succé. Sicka applåder alla fick och vilken kväll det blev efteråt. Lite smått-och-gott från kvällens alla vinklar:
 
- Mingla är en konst för sig (en konst jag inte riktigt har lärt mig än..) 
-  Buffén var utsökt
- Bordsplacering är inge vidare (Dock en väldigt bra erfarenhet)
- Alla vi tjejer från ensemblen körde på en färgglad afton
- Robert Gustavsson hade en coca cola flaska med sig..
- Min bordsgranne trodde min klänning var uppsydd.
- Det räcker inte med bara ett tal under en kväll. Det blev två, det blev tre och till och med fyra.
och för guds skull, ät inte under de heller, vad du än gör. 
- Det är just den kalla maten som gör kvällen till de där lilla extra.
- Och tillsist, det är tillåtet att festa ända fram till åtta på morgonen visst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback