Live from Gothenburg

Schemat är späckat. Jag är i Göteborg för det första, åkte upp igår tillsammans med Arnel. I förgår var jag på en fika med Daniel och Kristin, något att nämna innan jag glömmer. Kaffe och våffla och så massa snack. Vi provade ockå på det där som kallas springnota.. (helt och hållet utan mening, jag svär)

Iallafall, idag tog Arnel och jag på oss barnasinnet och drog till Liseberg. Jag tror att jag aldrig kommer tröttna på att åka karuseller! Helt klart värt all köväntan och ont-i-hela-kroppen känslan. Imorgon hade vi tänkt att vidbesöka staden lite bättre och kanske shoppa lite. Kanske ett par skor, eller två..



Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, det ska bli så himla skönt, vi stannar till på fredag så vi hörs när jag är på hemmaplan igen. Vilka planer går i kras? Puss

2009-07-26 @ 13:32:07
URL: http://pompousass.blogg.se/
Postat av: Tina

Lite updates över ett par glas vin på balkongen kanske? ;)

2009-07-26 @ 23:05:15
URL: http://pompousass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback