Efter ett par flaskor, åh´så vipps!


Tjejgänget som kom på plats först. Jag, cissi (kusin), Anna, Kristin och Mary

Igår styrdes det med "avslutningsfest" hemma hos familjen Rydell. Förträfflig trevlig kväll med mycket skratt och wii spelande. Något som också verkade upskattas väldigt mycket var Annas och min dansuppvsining. Gud vilken kväll, jag kommer sakna alla dessa upptåg! Tack alla för allting.

Nu bär det av en sista gång mot krusentiernsk för en sista försällning. (Nej men jag är inte sentimental..) Men först ska jag fixa lite, mina medspelare vet ingenting. Igår bjöd jag på paj, idag..

Kommentarer
Postat av: JOANNA

man blir kär i dom haha!



jättefina bilder:)

2009-07-20 @ 02:09:26
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ååh välkommen in i värmen! Kul du gillar mina bilder och att du kommer tillbaka..kram

2009-07-20 @ 23:32:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback