När hade de tänkt att bli sommar? Nu har jag tröttnat på kyla..


MODELL: Jag
FOTO: Stephanie


Alltså fyf'n vad kallt det är ute. sex minusgrader och lacktights kanske inte är det mest anpasade till det här vädret..

Jag kom nyss hem, ihjäl frusen och med fötter som isklumpar. Jag hatar att frysa! Men dum som man är klär man sig inte tillräckligt varmt.
 
iallafall, varför jag gav mig ut i kylan är för att jag varit och fixat till frisyren, som jag nämnde igår. Det blev inte så sensationellt som jag utryckte mig, inte precis en annan louise.. mer en Louise med en frisyr nu och lugg då! Fast det passa mig rätt bra.

Vad som inte passa mig är att jag måste fixa engelska nu. Sista dagen på lovet och man pluggar..lyckat, haha Det är bra planerat, visst. 

 Det blev en snabb visit. 

 Vi ses mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback