Ja men se där, hej hur har er onsdag varit?

Godkväll.

Allting är prima med er?  

För min del snurrar världen lite väl myckt bara.. Hela dagen har jag gått med yrsel så jag tog mig friheten och åkte hem ifrån skolan faktiskt.. yrsel framkallar lätt illamående. Inte någoting för mig!

Fast innan jag  åkte hem hann jag faktiskt att vara med på vår såkallade miljödag. Ett projekt arbete gjort av två tjejer från natur. Det var bra, dock är väl vi skolelever inte den bästa "publiken" eller hur man milt ska utrycka säga. Två föreläsningar på raken är väl ta i.. men väluppfostrade som jag och mina klasskompisar är satt vi och lyssnade snällt. Rättvisemärkt och ekologiska vararor kanske bli årets hetaste.. ?

Jag har alltså annars sovit bort sisodär 3 timmar av den här dagen. Behövligt! Legat och pluggat på engelska för trott att vi skulle ha  prov på fredag, får sedan reda på att det blir inte förens om en vecka.. skönt! druckigt kaffe och kollat på julia roberts - Min bäste väns bröllop, mysig film. 

Inann jag går. Hade United träning igår, det kändes som om inte det inte kunde bli bättre. Nu är jag osäker.. Hur långt kan vi egentligen går ?

Det åter stå och ser. 

Hejsvejs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback