That's what i go to school for

Första dagen i skolan är över och jag är helt utmattad.. haha neej jag skoja bara. Jag är förvånandsvärt pigg som en nötkärna fast beror kanske på att jag nyss sov en timme i soffan.. fast bara kanske

Skolan rullade på bra, jag får inte låta allt för nedvärderande. När 40 minuter av matten går åt, åt genomgångar klagar ingen och att få träffa alla fina klasskompisar igen efter lovet är förträffligt underhållande.

Jag har förövrigt införskaffat denna gråa tröja väldigt spontant. Den passar mig väldigt bra, nu är det bara en bandtröja/tröja med stort tryck som saknas. Sen är jag nöjd, förstunden ja.




Nu ska jag bege mig ut i kylan med mamma. Ni skulle se vilket outfit, haha

Nu ska vi power walka som bara den!


Kommentarer
Postat av: c

vartifrån köpte du tröjan?

btw ska du köpa dendär svartgrårosa tröjan med luva och bollar från carligns som vi testade?

jag är sjuuukt sugen på den och hoppas att den finns kvar när nästa csn kommer. hälsa anna att jag sätter över pengar åt henne ikväll. PUSS

2009-01-08 @ 19:56:36
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback