Gårdagens fotograferande jämsides med dagens handboll

Hejhejhej, gott folk.

Egentligen är det handboll på TV men jag tänkte och kom underfund med att om jag missar första halv leken, för att det drar ut på att sitta här, så har jag iallafall en halvlek kvar alla njuta av. 

Till det som hände igår! Som jag nämde för bara ett par dar sen bad min kusin mig agera fotomodell för hennes projektarbete och så bar det av. Igår slapp jag undan 3 timmars skolarbete med att bli ompysslad, makad och fotograferad. Gud var roligt det var! Alla var jätte snälla och Jossans(kusin) och hennes klasskompisar var riktigt duktiga om allt var det gäller hår och smink. Det går ju trotsallt frisör så, haha. 

Och att stå framför kameran har väl alla vid det här lagret redan förstått att jag inte har så svåra problem med, haha Tyvärr har jag inte sett så mycket av hur resultat blev men jag håller tummarna att jag kan få tag i materiall och visa er. Skulle vara roligt. Själv så tycker jag att resultatet på hur jag själv blev, blev riktitg snyggt. Bedöm själva:



 
Alla "modeller" var olika månader, då projektet ska sluta i att bli en almenacka. Här är sommar jämsides med vintermånader.

 
Jag var grön och sådär väldigt höstlig.

Lite behind the scenes, haha. Men som sagt, det var jätte roligt och skulle gärna göra det igen. Tacktacktack, jag är spännande på hur bilderna blev! :)

Nu har jag som jag trodde, missat första halvleken av handbollen.. fan men som jag skrev tidigare, jag har iallafall hela 30 minuter kvar att kolla på. Jag är laddad! Ser dock att Sverige leder med sju bollar redan.. redan vunnet? gha, peppar peppar ta i trä. Vi får se vart de leder.

Spelar lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback