Beautiful flower, the flowers we truly love




© Louise Hesselring

Titta vad jag fångade på bild. Är de inte underbara? Ge mig något sånt här och jag faller direkt. Jag ska ha hela mitt hem fullt med blommor. Fråga mig bara inte hur jag ska klara av att sköta dem.. det är helt kalrt en annan femma och inget vi behöver tänka på nu.

Idag har jag annars gjort två stora gärningar. Eller gärningar och gärningar  det är kanske att ta i,  mer som två måsten eller näe.. jag vet inte, två grejer typ.. åh, ääh - idag har jag gjort två bra saker!

För det första, förra terminen valde jag inför individiuellt denna terminen och myntet ramlade på att det blev keramik.. till min stora förtret. Visst hade jag valmöjligheter men urvallet var då en skam, fanns inget som föll än i smaken så därför fick det bli något estetiskt, som just keramik.. men jag tog mig i kragen! Jag skulle egentligen alltså ha keramik på tisdag nästa vecka men jag tog mig ända bort till expitionen och bytte från keramik till körkortsteorin! Hälp, vad jag är duktig! Nu ska jag plugga teori 2,5 varje tisdags eftermiddag..

För det andra, så var jag för första gången i hela mitt liv och solade solarium idag, haha. Helt otroligt va? Välkommnandet var dock inte vad jag hade väntat mig, haha. Det första jag möts av är att jag egentligen borde gå hem, haha. Eller så stod det inte riktigt utan mer, rödhåriga med mycket fräknar bör undvika sol och solarium. Tack för det liskom, haha. Fast  jag vet vad de talar om, de tänker enbart på mitt bästa (gusch så rörd jag blir.. ) jag blir mest röd, men alltså det var dags att testa solarium, det är ju liskom 2009!

Fick också  ett gott besked per telefon idag att jag ska agera fotomodell för ett projektarbete av min kusin och hennes crew. Ska bli väldigt spännande och roligt! Berättar mer längre fram.


Mycket text blev det, men hey inte klagar väl ni?


Mycket text, mycket att läsa, mycket får ni veta.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Ellinojsan

Omg, Louise, så fiint =)

2009-01-17 @ 13:18:14
URL: http://juliaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback