Det är ingen vanligt dag idag.

Min närmaste, galnaste och helt klart bästaste vän fyller år idag.

Världens bästa Frida fyllet 18 år!

Satt på förmiddagen idag och kollade igenom alla dessa bilder och videoklick vi tagit tillsammans genom åren. Hade en tanke om att lägga upp några videoklipp  här på bloggen för att gratta dig och se till att ge dig och alla andra ett gott skratt. Dock sprack den ideen. Jag måste inse att jag inte är tillräckligt teknisk. Så vi får nöja oss med bilder sålänge!

Vår resa började på högstadet. Att vi har hunnit med en himlas massa grejer där efter det är inte något att snacka om. Det var du och jag inne på toan som kunde stå i timmar och ta kort på oss själva i spegeln.

Frida är 36 dagar äldre än mig och i sättet har hon alltid varit det också. Mogen för sin ålder. En tjej som vet vad hon vill och som tänker på allas bästa.  Vi är som ett gift gammalt par, haha. Fortsätter varandras meningar, tänker samma saker, you name it. Frida en man kan lita på i alla väder.

Det jag vill komma till Frida är att jag är så glad att du finns. Du är det finaste jag har.


   

 



Grattis Frida!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh, jag börjar nästan gråta<333

2009-02-05 @ 16:19:15
Postat av: F

Det var jag, och jag börjar fan gråta:D

2009-02-05 @ 16:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback