Det här med rubrik alltså..

Dagen tappade mig redan på historialektionen när Hitler stod och skrek i TV:rutan och huvudvärken började smyga sig fram. Men som jag redan nämnde igår förutsåg jag denna hemska dag och hade, duktig som jag är, redan laddat upp med huvudvärkstabletter och annat bra-att-ha-grejer.  Framåt eftermiddagen gjorde danslektionen en hel del och dagen artade sig, nästan till att kunnas beskrivas som - bra! 

Drog in till stan en sväng efter skolan slutat, piggar alltid upp än. Kalmarmonki var helt okej. Klart godkänt! Jag kunde handlat massor, men som alla vet - studiebidraget kommer inte förens imorgon. Jag hatar att vara fattig student..

näe.. vet ni vad. Imorgon bär det av till Åmål. Dags att packa? i think so.

Håll tummarna för alla duktiga Kalmar dansare så ses vi om ett par dagar.

Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback