Lägesrapport




I helgen har jag haft för mig följande:
- Tränat disco
- Haft huset fullt av vänner från Karlskrona, till hela familjen. Jättejätte trevligt. Att vi bara träffas sidodär en gång per år märks inte.
-  Såklart haft barndans, likt alla andra söndagar.
- Och tillsist, tränat street.

Helgen rullade på som ett ånglok..

Idag har jag, som jag gav sken om igår, haft min första körlektion på körskola. Det gick jätte bra! Jag är så duktig! ( lite positivitit feedback uppskattas alltid) Nästa gång blir det ren Eco driving lektion. Jag väntar med spännning.

Annars så har måndagen som vanligt bestått av en matte lektion. Drev runt på stan en runda också med mamma, där av jeansen men också födelsedags presenter tll min kära lillebror. .. oh herre han blir 16 på onsdag.

Tiden går, och det gör det här också. Arnel har varit här hela kvällen. Han är bra han. Allt är på topp just förtillfället, nu saknas bara våren.

Time to go, en dag imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback