Gratis fotobok? Ja tack.

Tänka sig, ibland kan det vara riktigt bra att bara ha* en blogg. Halkade in på FUJI direkt där jag vanligtvis brukar beställa mina foton och såg ett härligt erbjudande. "Gratis fotobok, det ända du behöver göra är att blogga om det på din blogg." (Läs mer om erbjudandet här)

Och det är just var jag gör nu! Bloggar om det.. så ja, tipsa på ni också.  Det som är ännu bättre är att just de här erbjudandet passar mig perfekt. Nyss hemkommen från turkiet med mer än 300 bilder i bagaget. De ska fixas och klistras och så ska jag se till att vi minns den här resan. Det kommer bli en härlig överraskning för min familj vill jag lova!
*Blogga för nöjets skull utan att vara eller sträva efter att bli känd för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback