Det fick bli plan B trotsallt.

Tina och jag försökte planera lite igår angående idag. Vi försökte till och med planerar vädret. Som vi alla vid det här laget redan vet, inte går särskilt bra. Vi kom iallafall fram till två alternativ  a) solhäng ute i hagby b) gå på bio. Jag vaknade idag av spöregn. Det blev alltså plan B med lunch och eftermiddagsbio, The Proposal. Himla spännande att gå på bio mitt på ljusa dagen, det var ju förtusan fortfarande ljust när vi kom ut. Något jag rekommenderar!

Och visst ja, filmen.. fyra av fem möjliga! Jag skulle varit med istället för Sandra Bullock. Aldrig att jag skulle banga för att få en sådan kyss av  Ryan Reynolds.

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh, vad fina vi är! Mina bilder dröjer lite bara ;) As usual.

2009-08-11 @ 18:53:09
URL: http://pompousass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback