Bye Bye!

Nu har jag packat. Det slår mig nu att, har jag ens nämnt något om att jag ska åka på träningsläger? Jag åker imorgon iallafall, far tillbaka till götet och kommer inte hem förens på söndag, då jag i och för sig åker direkt vidare till Svensson Svensson för våran sista föreställning. Alltså är jag inte tillbaka på banan igen förens måndag! Kanske inte fullt så laddad med energi, av egen erfarenhet vet jag att lägret kommer göra mig fullkomligt utmattad. Fast det är just därför jag åker. Gud så skönt det ska bli att få dansa igen! Seya my friends. Håll stämmningen uppe tills jag kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hoppas det blir ball på lägret!

2009-08-06 @ 00:00:08
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Tråkiga Towe som inte hänger med på Camp Gala !! ;)

Hörru, hoppas du har det bra på lägret med Ida. Kan ju säga att jag sitter här och är fett avundsjuka på er, ångrar ju mig lite. Men nästa år, då du om vi åker dit så lovar jag att följa med :D pusss

2009-08-09 @ 16:13:10
Postat av: Tråkiga Towe som inte hänger med på Camp Gala !! ;)

p.s snygg bild du hittade där ;) d.s :D

2009-08-09 @ 16:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback