Vem kan det vara som ligger nerbäddad i soffan och zappar mellan kanalerna..

Det känns som om en ångvält har kört över mig. Att åka på discotävling är allt ifrån att dansa på rosa små moln. Det är hårt, det är brutalt det är allt från verkligheten du kan komma. Ni kanske inte tror att 1,30 minuters dans, gånger sisodär 5 runder är så jobbigt. Inte heller att 12 timmars bildfärd är så jobbigt.. Jag säger bara, testa! hfm, exakt! idag får jag gnälla lite.. idag får jag känna mig mörbulltad.
.

.


Mer uppdatering senare ikväll. Nu ska jag iväg och försöka få min kropp i rörning, verkligheten stannar inte upp för jag varit på tävling. Ikväll står streetträning på schemat. Ingen lugn stund för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback