lite dans & ännu lite mer dans

Godeftermiddag gott folk!

Jag har nu varit på dansinstitutet och med Towsan. Herrejävlar vad bra vi är, haha. Se upp gott folk, här kommer vi alltså!

Nu är det dans igen, till 110% , och jag bara älskar det. Äntligen händer det lite och det som händer blir bara bättre och bättre.

ex. Som jag helt glömt bort att berätta: jag har börjat dansa magdans. Towe & jag ska börja träna tills vi glänser som aldrig förr och vi två ska också, tror det eller ej:  Bli Hip Hopare. Yes! imorgon ta vi av oss våra tajta kläder och slänger på oss pösit, stort  och dansar street som aldrig förr!

Visst låter det helt underbart :D


Iallafall, nu kommer Steff snart. Måste fixa rummet lite snabbt, ( redan stökigt..)
sen blir det mat och film hela kvällen.
 
Sånt gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback