En titt in på mitt liv nu, här på morgonkvisten.



Godmorgon!

Halv 9 och jag är uppe och klar

Jag har dans direkt på morgon så att fixa sig finsns inte..  haha det skulle rinna bort ändå så. 

Känns som om man redan är ute i arbetslivet, haha helt jävla uppbokad till runt 21.00 idag. Det känns tungt. Hela skoldagen slutar inte förens halv 5 och sen Barndans tillsammans med Katarina. Efter det, slänger vi i oss lite med (?) sen blir det matte hela kvällen - ja fram till 21.00 då. Beror på hur jäkla smart jag är. Så de borde gå fort? haha nej inom denna matte är jag då dum i huvudet. Krånglar redan på Matte B, usch och Sanna sitter och skratta sig igenom E.. jag är nog inte så smart jag vill tror att jag är.. trotsallt.

Nej nu blir det frulle.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback