Lika galen i honom som jag alltid varit.

Hejhej och åter hej! 
 

Igår var det barndans till 4 och sedan egen träning efter det. Jag åkte hemifån vid 10 jag kom hem vid 19.00.

(Där av ingen uppdatering då jag gick och la mig vid halv 9)


Nu, idag är jag pigg och sånt annat bra. Sovit eftermiddag och allt ju, haha. Jag är som ett litet barn.. Och första dagen på jobbet gick också förvånadsvärt bra. Klockan bara tickade iväg och helt plötslitg var den halv 2. Underbart!

Förtillfället underhåller jag mig med att prata med Peter. Planera upp vad som kommer att hända efter 22.17 på onsdag. Då han anländer med tåg till Kalmar, till mig!!

Men OBS måste lägga ut en bild på bdb - Peter tror inte att jag är lycklig över att han kommer och måste ha de bekräftat på bilddagboken.

Han är som han är - & det är så jag vill ha honom som


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback