Här kommer solsken till mig



Hej på er.

Vilket höst väder vi har då.. inte! Solen skiner och att ha jacka på är ju nästan ingen alternativ.

Idag har varit en bra dag. En sån där dag som man kommer komma ihåg. Egentligen ingen speciell dag utan just bara en bra! Såna dagar får man aldrig få nog av.

De som glädjer mig mest är mattelektionen flöt på som bara den och helt plötsligt hade vi slutat.  & jag hann tilloch med med alla uppgifter som behövde göras för att ligga någelunda i tid och pricken över i:et :  Jag förstod allt! . Lyckan var och är total. 

Dock måste jag sätta mig med kultur historian nu.. Mindre roligt men en sak som verkligen måste göras.

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback