Fredag och snart läggdags

Pust och stön.

Jag har fullt upp hela tiden & hinner inte med någoting.. tiden hinner i fatt en och gör fri var om och om igen.

Egentligen måste jag städa, de där dammet är inge vidare efter ett tag.. men vad är klockan liskom? ingen damsuger rummet 22.00 på kvällen, ingen normal iallafall. & så börjar jag få en del panik då jag inte har någoting som kan börja likna en singel till nästa vecka.. tävling i Lidköping och jag förstår inte att tiden har gått så fort. Men främst måste jag bestäma kläder tills imorgon och det är det största problemet.. haha.

Imorgon är det då tävling på Sandra i Kalmar.
Enart en regionstävling och därför mitt stora klädproblem. Får inte själv vara med och tävla så måste representera Kalmar. Vara lagledare, se snygg ut och mysa runt blad publik och dansare. Passa mig rätt bra!

Ska upp runt halv 6 imorgon, underbart med att man får sovmorgon..not. Jag som hade längtat efter att få sova lite mer än vanligt. Men där försvann den önskan. Därför tänker jag nu bege mig till sängs. Kolla lite kläder, bortsa lite tänderna och kluddra lite i dagboken ( och ja, jag skriver dagbok, när jag vill ) sen hade jag tänkt att sova lite.

Nattinatti.

Ni vet var jag befinner mig hel dagen imrogon.
ses vi där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback