Förskrämda kalmar karlar..

Tjo la hop!

Varför sitter jag här?

ja det är frågan det,  fan..

Kom hem vid 6. Åt och nu går bussen om 20 minuter. Förstår inte att  jag hela tiden kan ta mig tid att faktiskt sätta mig just Här - och också hinna med och skriva ett inlägg. När jag har 12874364 andra saker att göra. Som egentlgien skulle prioriteras lite högre..

Förövrigt, såg världens stiligaste karl idag. Sätt honom några ensataka gånger innan, men idag var han då extra stilig. Höll på att smällta. Skjorta, slips och glasögon utan glas och allt sånt där.

Varför gömmer sig alla fina ungkarlar sig i Kalmar? Man få ja ta mig fan leta efter dem.  

Frågan är om det är utrotade?
usch nej. Så får vi inte tänka. De är er vi leter efter. De är er vi vill ha!

Kom fram!

ojoj, nej nu måste jag sticka. Dans hela kvällen lång.

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina karlar växer inte på träd. Vi får ta och hitta guldkornen nu Louise! Det är på tiden.

2008-10-08 @ 01:46:11
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback