Ett skratt förlänger livet.

Jag kommer aldrig att dö tror jag. Iallafall inte om ordspråket stämmer..

Allt eller inget var även en Succémusikalen här får jag lov att säga. Åh, ett tag sedan jag skrattade så hejdlöst mycket, haha. En musikal ni borde gå och kolla, absolut.

Nu rullar stjänor på is, på vår TV och mamma och pappa är som fast klistrade. Jag var, men som alltid tröttnar jag efter ett tag.. Jag har verklgien ett problem med att sitta stilla.. Det är faktiskt rätt bra att sitta här, skriva, kolla och så kasta små blickar mot TV:n. Passar mig lite bättre. Ibland är jag just den sorts människa som måste göra flera saker samtidigt. Andra gånger går det verkligen inte.. Men som sagt, idag, nu hållerj ag på med lite allt möjligt.

Främst bloggar jag, haha logiskt va? men också så har jag kollat runt lite och försöker skrapa ihop några nya tävlingskläder till singel men också få inspration till Towes och mina nya parkläder. Sitter också och redigera bilder från fridas och mina fotorunda, hinner nog få in någon bild på henne idag innan kvällen går mot sitt slut. Och som jag redan nämnt, slänger jag ett öga på TV:n då och då.

Jag måste gå och ta en huvudvärkstablett. Mitt huvud spängs verkligen. Och så tror jag faktiskt att jag ska försöka dra mig här ifrån, för en stund iallfall. 

Jag ska försöka få mamma att dissa TV:n och istället sätta på so you think you can dance finalen, vi spelat in. Det är sant! jag har inte sett den än.. och jag ska kalla mig dansare, haha. Jag vet inte vilken som vann! Frsutrerande? Asbolut.

Så jag säger hej. Min cup mot mamma har bara börjat. Fast tror faktiskt att hon är lika nyfiken som jag. Får hoppas iallafall.

Back later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback