Dagens outfit

Onsdag.



Jacka, Koola Anna
Jeans, Cheap Monday
Pumps, Klintheims
Handskar, Bianco


- - - - - -

Det värker i hela mig.

Var hos en narapat idag. Pågrund av mina förbaskade höfter.. & hjälp vad han knäckte och slet i mig. Helt mörbultad nu, haha.

Dagen i sig ha annars inte varit en sån stor ansträngning. Engelska, idrott som jag inte fick vara med på och en mindre aktiv danslektion.

Nu är jag för trött för att göra någonting. Orkar inte sitta här ( och då är det illa) & orka framför allt inte göra några läxor. Ett mindre bra alternativ är att gå och lägga sig på soffan som kommer att resultera med att jag somnar. Men det är otorligt lockade alternativ.. 

& ett alternativ som jag tror att jag är i stort behov av..

Så godnatt så länge!

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Sv: oh tack för svaret, har letat efter en snygg jacka nu ti hösten/vintern och så såg ja denna på din blogg juhe :D sjukt snygg!

2008-10-08 @ 18:33:42
URL: http://pauliina22.blogg.se/
Postat av: C

och SJUKT snygg outfit!

du snackar om att ingen vill ha dig, elelr att det inte finns snyggingar i kalmar. kom til sthlm och du komemr få två miljoner beundrare <3

2008-10-08 @ 18:47:04
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback