Onödiga måndagar är inge vidare men fika går alltid hem.

Godafton!

Snön singlar ner och det slog nyss över till att bli -3 grader..


Det var rent ut sagt svin kallt idag på morgonen. Och dum som jag är bestämde jag mig för lacktight.. gjorde ju inte precis saken bätter men som man säger - om man vill vara fin får man lida pin.

Det är exakt vad jag gjorde idag!

Annars så kändes dagen i allmänt väldigt onödigt. Satt som vanligt och läste ur boken på kulturhistian, kunde lika gäna gjort det hemma. Lunch vid 11 och började inte sen förens vid 2. Därför blev det fika på bibblan.

Våffla och varm chocklad förgyllde min dag.



Bort från skolan och mot bibblan. Ida, jag och ny blondi Kristin.


Jag körde en till dagens outfit - bara för att reta tjejerna. Snodde till&med en cykel för snygghetens skull.


Nu funderar jag starkt på att gå och lägga mig.

Repetion av barnteatern imorgon, på morgonen också.. det behövs sömn vill jag lovar.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback