Rubrik? äh läs inlägget istället.

(varför ingen bra rubrik.. sanningen, idag var det ingen bra dag för att komma på någon bra rubrik.. helt enklet.)

Hej!

Idag har jag varit på sånt bra humör att de är tråkigt att dagen snart lider mot sitt slut. Kan kanske bero på att dagen började så som alla dagar borde börja, tycker jag.

Vid 10.00 stod mamma och jag och bankade på affärsdörrarna för att få shoppa!  Skulle bli lite julhandel fast slutade med att vi båda kollade till oss själva. Mamma köpte till och med en julklapp till sig själv, haha. Dock var mina uggs slut som jag så länge gått och sucktat efter.. alltid ska jag vara ute i sista minuter. De är så typiskt mig!

Men allafall så fann jag lite andra saker (bilder kommer upp senare, glömsk som jag är befinner sig kameran i färjestan just förtillfället..)och mamma vet förövrigt nu precis vad jag önskar mig - rättare sagt, i stort hela stan!

Iallafall så blev att bege sig till dansinstitutet vid halv 1  för 2 timmars streetträning. Helt slut efter jumpstylen. Jag lovar er, hela sporthallen kommer röra sig om en vecka! När allting väl sitter ska ni se att vårt nummer också bli super. Jag längtar till lördag.

För ni har väl koll? Dansjulavslutning i sporthallen, 6/12 klockan 15.00 Ni vet vart jag kommer vara. Precis, jag kommer vara där hela dagen. 

Kommer ni vara det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback