Höstnytt i garderoben

Hela kvällen har jag haft spelet på min dator. Laggat sönder och varit allmänt död. Vet inte hur många timmar jag har försökt uppdatera.. försökt göra någoting överhuvutaget innan den har försatt sig i viloläge.. 

Tack och lov verkar det fungera nu? peppa peppa ta i trä. 


 Var så uttråkad ett tag att jag skulle kunna gjort vad som helst.. dock inget viktigt som jag egentligen borde satt mig med.

Här kommer iallafall lite roligare grejer som tillexempel resultatet av Stockholms shoppning!




Klänning med dragkedja, HM 149:-   Längre tröja, Monki 280:- 
Kjol med rosett, Monki 300:-   Skor från Din sko, 449:- och 199:-

Annars så sitter jag och försker få ihop någon som ska komma att likna en önskelista. Mostrar och andra i släkten har varit på mamma och frågat, om inte louise önskar sig någoting till jul?

Klart jag gör det. Men inte äns haft en tanke på att det faktiskt snart är daggs att köpa julklappar..

usch nej, önskelista får vi ta en annan dag. Nu är det dags att säga tack och hej för mig.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback