Färdig packad och tid över.

Yes, tror det eller ej men jag är färdig, i tid för ovanlighetens skull.

Ni har ingen aning om vad jag snackar.. gusch att jag kan glömma att berätta om klassresan. Klasresan som är så efterlängtad.. klassresan då vi ska sova i en karatehall, med en toalett på 40 pers.. om vi säger så, ni har inte missat något.

Men varför jag packar är därför att vi ska åka till stockholm. Det är det enda positiviamed resan, tills vidare iallafall. Sen får vi se! Ska blandannat gå på operan, work shops och annat sånt spännande så resan kan nog arta sig. vi får helt enkelt hålla tummarna!

Med denna tid över hade jag tänkt gå och ta en kaffe, men innan jag går för den här gången, spontan inköpt "ufo" jacka från olny. 199:- Förra veckans inköp. Jag gillar den! Det gör inte Sabina. Där av smeknamnet, hon tycker jag ser ut som en rymd hjälte. Men vem har sagt att de är något dåligt? Jag har alltid velat vara en hjälte.


Vi ses på lördag. Med troligtvis en proppfylld resväska - såklart blir det shopping. Vad trodde ni?

Hej då småland, heeeeej stockholm.

Kommentarer
Postat av: c

okej dog lite för dendär tröjan. tror du jag skulle klara den? för den var sjuuuuuuuuuukt nice. puss!

2008-11-21 @ 01:20:45
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se/
Postat av: Peter - mode från en kille

tack du med :D

2008-11-22 @ 21:23:23
URL: http://kjarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback