Den årliga Rugbyn

Som alltid, lika traditionella rugbyn - Stagg/Jenny VS Kagg

Förra året var drömåret. Intåget var suveränt ;) och själva matchen, aldrig sätt make till sicket ös. Killarna var överlägsen och tjejernas match var som att sitta på nålar. Och ni alla komer väl ihåg slut resultatet? :D 

Dubbelseger för Stagg/jenny!


Som sagt, förra året var sjukt. Kan kanske beror på att all var för första gången.. vad vet jag. Vad jag vet är iallafall att jag aldrig har haft så roligt som jag hade när vi stod där på golvet!




Gissa om man hade förväntningar för årets match.

Dessvärre vet jag inte vad jag tänkte på. Hade jag någon biljett? nej..

Jag måste erkänna att jag ångrade mig rätt starkt igår.. fast nu med facit i hand känns det rätt okej att jag inte gick. Änns förväntningar, på hela dagen faktiskt, sjönk rejält.

I år blev det åter en Dubbelseger fast - till kagg.. Besvikelser!

Kvällen som följde blev väl inte riktigt som förväntat fast hur kul skulle det vara om allt gick som man tänkt.. Tillsist blev blev iallafall kvällen lyckad och riktigt trevligt.

Jag längtar till nästa år! 
Jag lovar er, då ska jag vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback