Dans dans och ja, ännu mera dans.

Hej! 

Välkommna mig med öppna armar är ni snälla.
 Likt så många kommer göra för FF ikväll, då de kommer hem. Tycker att inte det borde vara någon större skilnad på hur vi välkommnas, FF har bara vinnut SM guld, jag har vunnit .. mentalt över mig själv genom att överleva en arbets/träningsdag från 10 - 20.30. Vad är det som gör att det ska få ett så bättre välkommnade än mig? Vi är ju trotsallt väldigt lika, FF och jag..  ;D

Kroppen är dock inte så mörbultad som jag trodde att den skulle vara. Men den kommer med säkerhet bli. Veckan kommer enbart bestå av, dans dans och ja.. ännu mer dans - vad hade ni tänkt er? På lördag beger vi oss ännu ut i svealand på höstens nästsista danstävling.


Vi är hetare än någonsin.
Vi glöder nu ja men på lördag - Jag varnar er, 
ta fram brandsläckaren.



radiosonggirl.blogg.se : Dansa 24/7, eller ingenting alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback