härligt med lördag..

..Om det ändå kunde vara så!

De är lördag och jag pluggar..

Robin och jag har faktiskt nästan pluggat i hela dagen, haha herre!
Säg inget, jag vet hur det låter. Men om man nu har 10897658 att göra
innan skolan slutar då får helgerna ta stryk också..
Fast jag har faktiskt en del att skylla på mig själv,
när man inte gör någoting på lektionerna & är för trött mitt i veckan
då är det kanske inte mer än rätt att man få sitta på helgen..

NOG
om läxor, skolan slutar trotsallt snart - äntligen!
Då blir det att komma in i yrkeslivet.. städa i tre veckor, haha
kanske inte bättre det. Men istället för att sitta vid en skolbänk
tjänar man pengar, och de lockar så mycket mer vill jag lova
eller vad säger ni? Har ni fått tag i något sommarjobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback