Springbreak!



dålig uppdatering.
Men jag tror att ni förstår varför -
Solen skiner och ingenting gå upp emot en solstund ute i det blå!
Och jag håller på tradiotionern och som vanlgit ha jag bränt upp hela mig..
Jag förstår inte att jag aldrig lär mig att man faktiskt måste ha solskydd.
Usch nej, och varje år säger jag att ja ha lärt mig en läxa men det bli alltid samma visa..

Idag har jag redan hunnit med och tränat lite drygt en timme med United.
Det gick bra när man tänker på fomständigheterna, klockan 10 på morgonen
är man inge vidare pigg! Fast hela gänget var där och relativt taggade.
Om en vecka bär det av till huvudstaden!

Ikväll är det Palace springbreak, för min del blir det att chilla utanför
tillsammans med vänner och härligt med cider. Det kan inte bli bättre!
Ses vi där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback