En del babbel :D

alltså hjälp vad många det är som heter/kallas Sigge nu helt plötsligt.. 
På mindre än en vecka har jag hört/läst mer än 5 styckan som heter/kallas Sigge.
Innan hade jag knappt hört namnet.. haha Trodde det var ovanligt, men icke.
Nu blomstrar det för fullt, framtida namn? Vem vet :D

Annars så?
Jo tack, bara bra.. inte! & med er?
Eller jo jag får inte klaga det är helt okej, fast vetifan vad jag gjort med mitt ben..
Baksidan av låret är helt borta, massor av tigelbalsam och här haltar jag omkring.
Gud vad jag älskar att vara dansare! Nej men de låter farligare än vad det är,
haha jag överlever och det går nog över tills nästa vecka. Positiva Louise.
Faktiskt bara haft spanskalektion idag och så var vi förstås på en föreställning
av ES05:orna. Mycket bra, mycket speciell.

Imorgon blir det grill kväll med tjejerna.
Äntligen en lugn kväll hemma och inte ut och fara med dans eller någe liknande.
Åker till Kajsa efter skolan och hej vad det ska festas ;D haha
Till helgen blir det att vara med Robin och plugga..
Mitt argumeterade tal om dödshjälp skall göras muntligt på måndag -
roligt att veta då jag inte änns börjat.. De får bli helgens helt klara to do.

Nej nu, ska jag hjälpa Steff med denna bloggvärld och få henne på fötter.
Vi ses när ni minst arnar det ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

du e för rolig. haha, sigge e ju hyfsat vanligt namn :p

2008-05-22 @ 21:36:43
Postat av: Elin ES07c

Vad heter Steffs blogg?

2008-05-22 @ 21:51:57
Postat av: radiosong.

sandra: haha, jasså på det viset. De är som jag säger då, namnet är påväg upp och blir framtidens namn ;D



elin: Skall kolla upp det. Mitt minne är inte på topp!

2008-05-23 @ 08:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback