Danstävling.

Nu kommer äntligen gårdagens bilder från Tidaholms tävlingen.
Där min älskade Towe vann sin klass och är nu min stjärna!
Träffade också mina skåningar, fan vad jag älskar oss ♥





















Towsan, Elin, Lolsan och Peter.
<3







Jag & Elin <3



Towsan & Lolsan, posarna<3



kort blev det, haha ;D Jag peter & Elin.






























Resan gick bra både dit och hem.
Towe & jag sov bort tiden för det mesta.
dock var resan hem helt galen och flummig!
Tävlingen rullade på sjukt bra, dock började huvudvärk smyga på
en efter halva dagen.. mindre okej!
Som sagt, Towe tog sin välförtjänta prick till star och jag chillade runt
som jag hade hoppats på. Hjälpte dock mamma stunds tals,
utan att hon egentligen behövde.
Fast sån är jag, snäll och sådär liskom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback