Danslängtan..

 

Jag kommer hem ifrån spinnign, är helt slut körd i kroppen,
sätter mig och kolla gamla dansbilder från tävlinga etc
& det enda jag vill är att dansa. Förstår inte hur jag enbart orkar tänka på dans
men jag vill bara. Ibland förstår jag inte på mig sälv..
Det är SM om 33 dagar. Och om en vecka börjar SM träningarna.
Disco träning med Sabina & Fys med Sofia.+ dans i skolan
och spinning med mamma.
Det här låter lovande!
Jag börjar bli träningsnarkoman, haha.
Dock måste UNITED. ta och rycka upp sig lite.
Efter helgen som kommer, då är det hårda tag för oss alla.
Ingen Louise utan dans.

Kommentarer
Postat av: Julia

Fan så gutt att du tar konditionen på allvar! Känner att jag måste fan ta tag i det nu! Sm är så nära!

2008-05-05 @ 12:27:21
URL: http://jullan91.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nu jävlar måste det börja ändra något !

2008-05-05 @ 15:48:43
URL: http://camlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback