Dagens klädsel.



Det var varm idag..
Svarta stuprörs jeans och så ca 20 grader ut och sol på det,
kanske inte det bästa klädvalet men jag överlevde.
Inte få man klaga på vädret nu, nejnej. Jag älskar sol!
Fast mina byxor håller på att gå sönder, min knapp håller på att lossna.
Det är absolut mindre okej..
Men nog om väder, nu är jag svart i håret igen.
Slingade mig igår och hjälp vad jag har saknat dem :)
Towe såg det inte änns igår när jag kom till träningen,
Men hon tycker att Louise är så självklart med svarta slingor.
& jag tro faktiskt att jag håller med henne!

T-shirt från killavdelningen på HM, Svarta stuprör Cheap Monday och silvriga pumps EURO Sko.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

AH! Har du tshirten i fickan?! :D Jag älskar att ha tshirts och linnen i fickan, haha! :D

2008-05-11 @ 18:01:48
Postat av: radiosonggirl

haha, ja!

Det brukar jag ha :)

2008-05-11 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback