Stenhårt

- Äntligen hemma, sten hård träning har varit på schemat idag och jag är då helt slut. Disco träning direkt efter skolan och jag har någ aldrig varit så här trött. Snabbt tempo - 1.30 minter. Vila. 2 minuter!! Vila. 1.30 minuter. ska vi säga så att jag låg ner på golvet och förskte att andas efteråt.. Men det är skönt , just då är de värre en allt annat men efteråt, fyfan vad duktig och bra man känner sig då. Dock så var det inte nog med det, utan 1 timme senare var de jazzträning. Men hej och hå, jag lever för dansen så vad gör man inte - bara att kämpa på !

Men nu blir det att äta, åt innan jag duschade men fan hungrig igen. All energi gick åt när jag dansade.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback