Skrattretande

- jag orkar verkligen inte sånt här.  Jag ska inte sitta här, egentligen ska jag vara i skolan och visa upp vår förträffliga föreställning inför skolan. Men ihelvete heller att jag skulle få göra det. aha, jag är SJUK och allt kan dra åt  *** ( jag svär för mycket..) Men det är så typiskt, så jädra klockrent.
Fick gå hem igår efter vår första föreställning, höll på att snurra runt och hade sådan illamående att jag höll på att dö. Pappa har smittat mig, med maginflänsa. Det roliga är att han typ har varit i karantän och hela helgen har jag varit hos robin - så jag förstår inte hur jag har kunnat fått det. Har ju för guds skull inte träffat honom.. Men mitt immun försvar är väl ganske ostabilt då med andra ord?

Så vad händer här hemma? ja inte mycket, pratat med min prins och sovit en hel del. Kollat tråkigt TV och sovit ännu mer. Hoppas att ni mår bra iallafall, nu måste jag gå och lägga mig i soffan igen. puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Du blev förmodligen smittad efter. Man smittar 48 timmar efter man blivit "frisk" men många glömmer det och smittar på så sätt ner andra. Sen finns smittan kvar på alla saker han tagit på som handtag och liknande ett tag. Krya på dig! och håll dig hemma 2 dygn efter du blivit frisk:)

2008-03-19 @ 22:20:19
Postat av: radiosong

& där vad du uträtt. Tack anna :)

2008-03-20 @ 15:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback