Raseriutbrott

- riktigt mäckta irriterad. Flytta inte till Kalmar, absolut inte. Inte om ni tycker om kläder och skor och allt som har med det att göra. Här finns verkligen ingenting! och det som faktiskt finns, har precis alla.. Man får verkligen går i hörn för att hitta något som är snyggt, sticker ut lite från mängden och som är spännande. Och när man väl hitta något ( som jag faktiskt gjort nu, och det är därför jag måste klaga lite.) så finns det inte sen kvar när man bestämmer sig för att köpa det. Sett ett par utsöta skor från HM, egentlgien inget speciella med dem. Och slåvad om att alla kommer glida runt i dem i sommar. Men det är så sjukt gulliga att jag faktiskt inte bryr mig. Helt vanliga vita tygskor, ( finns svarta också, och de ska bli mina me (aa) ) för 100:-. Hallå? Jag bara måste ha dem, men f*ckingj*vlak*k Kalmar får aldrig in dem. Men jag skall ha dem. Det går liskom inte på något annat sätt.

hfm, jag återkommer - 2 timmar kvar av skola. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback