Outpictures

414171-63
  
414171-64


& klockan är 22.00 och godnatt inlägg är behövligt. Och behövligt är en natt sömn tro jag minsann också. Sitter och gäspar, men kan säga att Lost var riktigt spännande och lika jobbigt som vanligt. Mitt hjärta går i 110. Dock är mitt svenska arbete ännu inte färdig. Det får ta tags i imorgon, ordentligt.. Have it nice ♥

Svart "jack/kofta" med kjedjor ( som inte syns på bilden) HM
vitt linne , Carlings. Gråa jeans från gina tricot
& röda pums, och ni kommer inte tro mig när jag berätta, maxi
:D 
jag gillar att fynda på helt otänkbara ställen, haha.


Kommentarer
Postat av: Jeremiah

liiiiiiiiiiis, jag har problem, haha.
du vet, på din blogg så står det "radiosonggirl är blablabla". varförkanj ag inte skriva så?
jag vill skriva jeremiah dixon är kaptenen. men det kunde varit värre. hahah.
men jag fåååår inte. måstejag byta sitlmall eller?
jag är helt lost för första gången, haha. puss

2008-03-12 @ 23:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback