Morgon

- Nu så har moster och kusin åkt ifrån kalmar mot huvudstaden, och jag & mamma hänger på dem snart också. På torsdag går tåget 9.00 och hela jag längtar. De har bara några dagars försprång..

Klockan är halv 11 och jag är uppe. Bara för att säga hej då.. Dock skulle jag varit iväg vid 12 idag men det blir imorgon istället. Så idag, får jag alltså tid med det som jag så länge försökt skjuta upp - mitt såkallade rum och skolarbete. Mitt rum ser fruktansvärt ut nu när Cissi varit här ( inget illa menat) och har spanska prov direkt när jag kommer tillbaka.

Tråkigt nog  tappade jag lusten totalt, åh gud så synd..( så ironisk) Var uppe och satte på kaffe kokan så  stannade väl kvar  där borta någonstanns. Bäst att jag hittar den så något vettigt bli gjort här i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback