Ledig

- Börjat veckan med att vara ledig första dagen, måndag, så bättre kan det väl inte bli. Kollat klart på Ally McBeal säsongen och jag kan väl säga att ett antal gråtattacker och skrattanfall blev det. Usch, jag hatar när allting ta slut. Blir nog att vara lite olaglig och ladda hem forstättningen. Har också haft tid med att greja med bloggen. Måste säga att det börjar bli rikrigt roligt när man väl börjar föstår det. Men jag är nöjd, riktigt nöjd med resultatet, (måste bara byta header.. men de får tas någon annan dag. )

Veckan blir väl rätt skönt , eller jag försker att fåden att se ut så ialalfall. Kanske inte mycket plugg, enbart en inlämmning på fredag - så det är massa bra. Dock, (kanske jag inte ska säga) men nästa vecka är det vi, vår tur, ettorna att sätta upp vår första föreställning inför hela skolan. Jag ska vara ärlig med att säga att jag börjar bli nervös faktiskt men shit vad kul det ska bli! Så ja, hela denna vecka kommer bli att tänka föreställning och hela nästa vecka blir det enbart det! Men hjälp ad jag ser framemot det.

Nu skulle de ha varit så att jag skulle ha tagit fram min engelska bok för att plugga till våra utsökta glosor tills imorgon. Men jag vet inte vad jag ska säga, men boken har på något sätt rymt till mitt skåp under helgen eller så har den faktiskt helt försvunnit från jordens yta för jag förstår inte vart den kan ha tagit vägen.. Ni får ha det bra så ska jag ta upp jackten min bok och så får vi se om det sluta som jag tro - ?! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback