Fula Fisken

- Om man vill vara fin får man lida pin, jo tack de må jag säga. Mina fötter finns inte och min tunga är helt ihjäl bränd.. Men hjälp vad kvällen var lyckad , Och jag är helt slut, en sväng på dansgovlet blev det ju såklartockså. 
Kvällen till ära har varit att spendera tillsammans med Towe + mammor (..) på Fula Fisken. Nykterist fick man helt plötsligt bli också då man hade mammor som vakade stingt över än , ja vad ska man säga? Towe & jag gjorde det bästa av sitvationen. Nej men det var sjukt roligt, många bilder blev det och showen var magisk. Det var i första hand därför vi kom, Hairspray show med dansare från dansinsitutet, jag ska vara ärlig och säga att jag hade gärna också stått på scenen. Men Tina, Sabina och alla andra var underbara ♥ Tack för en jätte trevligt kväll!

Hemma innan 12, jag säger inte mer än att mammorna ville hem och de vägrade låta oss vara kvar. Då vi råkade nämna att det var några mindre nyktra och trevliga herrar som stötte en aningen (?) på oss. Hej och hå dumma som vi är och där bar det av hem direkt.. Men jag måste ändå säga tack för föräldrar som bryr sig om en, verkligen men liskom jag fyller 17 , 1 år kvar till 18. Herregud det kommer ju flippa ut sen när man är myndig!

Nu vet jag inte vad som händer, pigg som en nötkärn. Imorgon blir det iallafalla att sova, göra kroppkakor och sova hos älskling. Hjälp vad jag vill att han ska vara här nu.. ♥ Men vi får väl säga så för idag, funderar på att sätta på ett avsnitt av O.C. Godnatt!

 Sicken flitig fotograf jag var under kvällen,
 jag fick tycke för det där med att mingla ;D
Iallafall så minglade jag runt och tog foton.  
Här kommer några bilder. 


414171-88
Towe & jag och kvällens outfit fick bli detta.
Vi kände oss mindre bra, varma och goa i ansiktet.. nejtack!
därför ansikterna är avkapta (aa) hahah


414171-85
Karl & Sabina. Var några av många som stod
för underhållningen under kvällen :)


414171-84
Tina och robin. också med i showen,
finfina 50 - tals kläder.


414171-86

414171-87
Hela Hairspray gänget med slutnummer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback