Förmiddag

- Godmorgon på er. Allt bra? nu har jag hunnit med att äta frukost, kolla på ett avsnitt på McBeal och sagt hej då till min handbolls spelande pojkvän. Vakande för drygt 2 timme.. har sovit så sjukt dåligt i natt - det blir att skaffa en större säng alltså, självklart! Måste disskutera med mor och far om detta akut behov. Idag blir det att klockan två glida in med buss till dansinstituet och träna och senare ikväll robin.

Skickade iväg min novell igår kväll också, det känns bra och en liten gnutta stolthet har växt fram inom mig. Titeln på den fick bli hon, verkligheten och färden mot helvete - känns det som en lockande titel för er, att ni skulle vilja läsa den?

Nu spelar lasse lindh i öronen och jag smälter , kanske brde ta tag i mitt liv och röra mig bort till min halvt uppslagna mattebok. Men fast jag försker övertyga mig om att jag borde det kommer det ändå inte att hända. Dock så jag var faktistk duktig och drog direkt bort till min morfar igår eftermiddag och gick igenom de tal som var mindre lätta. De visade sig sen att talen hade jag faktiskt kunnat klura ut själv, men att ha någon att bolla med känns alltid bäst. Resultat blir nästan alltid bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback