Förberedelse

- Så, nu är allt klar, iallafall med alla inköp till resan mot tävlingen i falun.
Läppglans, glitterspray , vanligt spray och ögonfransar. Lösgonfransar, de lilla extra ♥
Det saknas bara färdkost och tidningar för resan men de ärendena får göras imorgon.
Nu skall jag fixa allt annat som måste med så inte mamma får spelet på mig.
Vi hörs senare ikväll, maybe.. kommer spendera kvällen de mesta dels på dansinstitutet då det är träning! Så om vi inte hörs mer , önska mig lycka till! Det behöver jag..

image54

Kommentarer
Postat av: Robin

bra att du shoppar, men du vi ska åka in på torsdag nästa vecka. tro inte att du kommer undan, ska handla en blå/röd/rutig skjorta. Och du ska med

2008-03-26 @ 12:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback